OBNOVLJENI CITROËN C5 AIRCROSS HYBRID 136 Ë-DCS6

OBNOVLJENI CITROËN C5 AIRCROSS HYBRID 136 Ë-DCS6

Hibridna tehnologija je savršeno prilagođena svestranosti modela C5 Aircross. Sa samo 129 grama emisije CO2/km prema kombinovanom WLTP ciklusu, verzija C5 Aircross Hybrid 136 će imati čak 15 posto manju emisiju CO2 od ekvivalentne neelektrificirane verzije na benzin. Hibridna verzija će koštati nešto više od dizel verzije sa istim motorom, ali će njena emisija CO2 biti skoro 12 odsto manja. Pogonski agregat Hybrid 136 posebno je atraktivan za SUV model C5 Aircross, koji se na tržištu ističe po jedinstvenom dizajnu, položaju na cesti i, naravno, udobnosti i modularnoj unutrašnjosti.

 

Hybrid 136 će nadopuniti elektrificiranu ponudu modela C5 Aircross, gdje je trenutno dostupan plug-in hibrid 225. Novi pogonski sklop će ubrzati Citroënovu strategiju elektrifikacije, gdje je trenutno dostupno 10 modela, od hibrida, plug-in hibrida, sve put do 100 posto električnih proizvoda. Sve od Amija do C5 X, od putničkih automobila do lakih komercijalnih vozila, svaki ima za cilj ponuditi rješenje prilagođeno potrebama kupaca.

 

DETALJI NOVE 48V HIBRIDNE TEHNOLOGIJE

 

Tehnologija Hybrid 48V omogućava optimalno trajanje vožnje bez emisija izduvnih gasova bilo sa kombinovanim ili 100% električnim pogonom. Ovo osigurava veću udobnost vožnje, manju potrošnju goriva i nižu emisiju CO2. Lagana i kompaktna hibridna tehnologija uključuje sljedeće komponente:

 

Benzinski motor nove generacije 1.2 PureTech, koji je razvijen specijalno za hibridni pogon (40 posto novih dijelova), sadrži trocilindričnu tehnologiju, zapremine 1199 cm3, razvija 136 konjskih snaga (100 kW) pri 5500 o/min i 230 Nm. obrtni moment pri 1750 o/min. Turbopunjač varijabilne geometrije i zupčasti remen doprinose njegovim performansama i izdržljivosti. Motor ispunjava zahtjeve Euro 6.4 emisionog standarda i radi po Millerovom ciklusu, što mu osigurava poboljšanu termičku efikasnost i nižu emisiju CO2.

 

· Sinhroni elektromotor sa trajnim magnetima može razviti maksimalnu snagu od 21 kW (28 KS) i čak 55 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući njemu, C5 Aircross može raditi u 100% električnom režimu. Kada su zahtjevi za okretnim momentom mali, pri malim brzinama, pri manevriranju ili usporavanju, pomaže motoru s unutarnjim sagorijevanjem pri pokretanju. Osim toga, djeluje i kao generator za punjenje baterije tokom usporavanja, smanjujući istovremeno trošenje kočnica.

 

· Remenski starter sa napajanjem od 48 volti omogućava brzo i brzo pokretanje motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

 

· Novi elektrificirani ë-DCS6 prijenos sa šest stupnjeva prijenosa i dvostrukim kvačilom bez prekida obrtnog momenta dizajniran je za ovu hibridnu tehnologiju. Prebacivanje je kraće, vožnja udobnija, a mjenjač ima elektromotor, inverter i kompjuter, zbog čega je dostupno i više prostora ispod haube.

 

· Litijum-jonska baterija od 48 volti sa raspoloživim kapacitetom od 432 Wh nalazi se ispod prednjeg levog sedišta, što ne utiče na zapreminu prtljažnika niti na putnički prostor.

 

· Osim toga, dio električne energije koju proizvodi 48-voltni elektromotor pretvara se u 12-voltni napon za napajanje opreme vozila uz pomoć naponskog pretvarača, tako da postoje dvije odvojene električne mreže.

 

 

C5 AIRCROSS HYBRID 136 Ë-DCS6: JEDAN PRISTUP ELEKTRIČNOJ MOBILNOSTI

 

Sa ovim novim hibridnim pogonom, Citroën nudi novu elektrificiranu alternativu koja nudi ekstremnu udobnost u električnoj vožnji, osigurava uštedu goriva i smanjuje emisiju CO2. Tehnologija Hybrid 48V optimizira performanse i potrošnju goriva C5 Aircross, osiguravajući prosječnu uštedu goriva od 1 l/100 km (ili 15%) u poređenju sa PureTech 130 EAT8 benzinskim motorom.

 

Također ima pozitivan učinak na emisiju CO2, koja je 15% niža (ili 20g) u odnosu na PureTech 130 S&S EAT8 benzinski motor. I električni i motori sa unutrašnjim sagorevanjem rade zajedno ili odvojeno, automatski i bez intervencije vozača. Prilikom naglog ubrzanja, elektromotor daje dodatnih 9 kW (cca. 12 konjskih snaga), čime se osigurava dinamičko ubrzanje. Sa baterijom koja se automatski puni dok vozilo usporava, ovaj novi pogonski sklop čini svakodnevnu upotrebu još ugodnijom i svidjet će se svima koji žele da se voze na struju bez brige o punjenju.

 

 

ODLIČAN MODEL U OBLASTI UDOBNOSTI VOZILA

 

C5 Aircross Hybrid 136 ë-DCS6 zadržava sve elemente udobnosti u vozilu tipične za C5 Aircross, kao što su ovjes i Citroën Advanced Comfort® sjedišta, prostranost i modularnost, iste opcije za individualizaciju slike i isti nivo opreme ( Feel Pack, Shine and Shine Pack).

 

Digitalna instrument tabla je također nadograđena kako bi se osiguralo lakše i bezbrižnije korištenje novog pogonskog sklopa. Daje vozaču direktan pregled svih informacija za vožnju s hibridnim pogonom, bez potrebe da skida pogled s ceste:

 

  • brzinomjer u plavoj boji pokazuje 100% električnu vožnju,
  • informacije o radnim tokovima hibridnog motora,
  • nivo napunjenosti baterije,
  • način vožnje preko indikatora napajanja (Charge, Eco, Power),
  • postotak pređenog puta električnim pogonom u datom trenutku ili u prosjeku.